Hampir 2 minggu, jari jari hanya larat mengklik butang2 yg ada di blogspot ni semata-mata untuk membaca dan mengetahui luahan rasa kawan2 di blog. Aku hanya larat membaca.


Entahlah, macam tak ada kekuatan utk terus menulis. Tekan saja butang 'new post', hasrat dan kekuatan seolah-olah tersentap. Lemah. Takde kederat kata org tua2.


Dan dalam jangka masa hampir 2 minggu ini juga, byk benda yg berlaku. Kawan2 aku yg aktif di blog, sudah 5 6 post baru, tapi aku?


Haiseh! Bila nak ada tenaga nak menulis nih? Boleh aku pinjam bateri energizer barang seketul dua? Mana tau kot2 boleh recharge, kan??


Tak apalah, insyaAllah lepas ini aku lebih rajin hapdate. Cerita 3 hari 2 malam di Melaka, cerita pasal kejujuran dan pengkhianatan, cerita pasal kawan2, dan cerita yang tak layak aku nak ceritakan, nanti aku simpulkan semua kecuali yg last tu...


Maaf. Post yg macam poyo. Bukan macam lagi, tapi memang poyo.


Nak tulis blog pun nk cerita kat blog kan? Macamlah korg peduli...


Chiow~


(kadang2 diam mendatangkan ketenangan. tapi seketika...)



3 ulat gigit daun hijau:

oi2..mr amzairi,ade budak amek gmbr dalam kelas=P

'Cerita 3 hari 2 malam di Melaka, cerita pasal kejujuran dan pengkhianatan, cerita pasal kawan2, dan cerita yang tak layak aku nak ceritakan...'

cite ape cerita yg tak layak nk ceritakan tu?

sama la macam aku..
malas gila nak menaip..
kalau la aku cakap trus timbul kan mudah..
jangan dok dkt bobo sgt,nanti jadi cam aku..
4-5 hari dah demam,selsema,batuk

daun hijau

daun hijau

ilustrasi pensil & cinta

Projek ini sudah lama aku rancang, tapi hingga saat ini baru diberikan sedikit kekuatan, ruang dan masa untuk benar-benar merealisasikannya.

Baru saja bermula, InsyaAllah sedikit demi sedikit projek ini akan aku usahakan dan sampai waktunya nanti, akan aku dedahkan secara umum matlamat dan hasil sebenar projek ini pada sahabat, kawan dan rakan-rakan bloggers.

Ianya projek yang ringkas, tapi amat sangat bermakna untuk kersani. Harap kalian sabar menunggu.

kira ulat

kroni ulat hijau

ulat hijau

tiga

tiga

rendam

rendam

sembang ulat


ShoutMix chat widget

pustaka ulat

FEEDJIT Live Traffic Feed