Kamu suka bola sepak? Kamu kenal Manchester United dan Arsenal? Kalau jawapan kamu ya, maknanya kamu tak tipu. Dan aku pasti walaupun mungkin kamu adalah peminat Chelsea, Liverpool, AC Milan, Barcelona, Real Madrid atau peminat bola sepak team Malaysia sekalipun, kamu pasti tak nak terlepas match malam ini bukan?


Sebagai peminat Arsenal (aku rasa ramai yg sudah tahu), sudah pasti aku mengharapkan kemenangan utk The Gunners. Kemenangan utk membalas dendam semi-final Champions League tahun lepas. Dan kali ini, Arsenal lebih yakin utk melunaskan hutang mereka dengan kembalinya Eduardo (9)! Dive tak dive, itu lain cerita sebab aku rasa MU pun banyak gol mereka terhasil dgn dive Christiano Ronaldo suatu waktu dahulu. Hehehe...


(Eduardo: Penyerang prolifik dengan ledakan gol yg unik dan kreatif!)


Selain Eduardo, The Gunners juga diperkuatkan dengan sistem turbo Rusia, Andrei Arshavin (23) di bahagian offensive midfielder. Pemain berbadan kecil, tetapi mempunyai kemahiran membuat set pieces dan hantaran 'bola thru' yg mampu membuat mana2 penjaga gol gementar menanti rembatan kencang dari hadapan kotak penalti. Dan malam ini, R V Persie (11) pasti tidak sabar menanti supply dari Arshavin bagi merobek gawang MU.


(Andrei Arshavin: Rajin, Pantas dan Pemain yg Berotak bila beraksi di padang!)


(ARSENAL: IN ARSENE WE TRUST!)


Buktikan The Gunners di Theater Of Dreams!!! Walau tanpa Fabregas dan Walcott...


0 ulat gigit daun hijau:

daun hijau

daun hijau

ilustrasi pensil & cinta

Projek ini sudah lama aku rancang, tapi hingga saat ini baru diberikan sedikit kekuatan, ruang dan masa untuk benar-benar merealisasikannya.

Baru saja bermula, InsyaAllah sedikit demi sedikit projek ini akan aku usahakan dan sampai waktunya nanti, akan aku dedahkan secara umum matlamat dan hasil sebenar projek ini pada sahabat, kawan dan rakan-rakan bloggers.

Ianya projek yang ringkas, tapi amat sangat bermakna untuk kersani. Harap kalian sabar menunggu.

kira ulat

kroni ulat hijau

ulat hijau

tiga

tiga

rendam

rendam

sembang ulat


ShoutMix chat widget

pustaka ulat

FEEDJIT Live Traffic Feed