Untuk sahabat-sahabat:


Terima kasih utk sambutan hari itu. Aku tahu sambutan ini walaupun sekadar Dean's List yg simple, ringkas, makanan yang tak sedap mana pun, dan hiburan yg tak kemana pun, tapi aku tetap merasakan ia antara event yg cukup bermakna pada aku. Ini mungkin adalah Dean's List terakhir sebelum kita benar2 memegang skrol utk menempuh hidup sebenar, tak sampai setahun lagi.


Malam itu, kita pakai baju melayu dan kita makan2 di Mapley pun kita pakai baju melayu. Hingga ke pusat karaoke pun berbaju melayu. Mana nak buat semua benda ni kalau bukan dengan sahabat2?


Semoga 4 atau 5 atau 6 tahun lagi pun, kita masih boleh lepak2 seperti ini, bercakap, mengutuk member2 seperti ini tanpa ada yg terasa. Tapi aku tahu masing2 akan bawa haluan sendiri. Harapnya haluan itu tidak mengubah persahabatan kita. Yosh!


Untuk dia:


Untuk 2 kali aku melukakan.Untuk 2 janji aku yg aku mungkiri. Perjalanan ke Kuala Lumpur kali ini mengajar aku satu lagi erti kerinduan. Yang teramat.


Semoga kau akan memaafkan. Walau kau selalu mengatakan aku tidak bersalah. Maafkanlah. Aku masih ingin memohon.


Semoga lembaran baru terbuka. Semoga aku masih menyayangi dan kau masih seperti yg aku kenali. Sudi memberi peluang untuk aku.


6 ulat gigit daun hijau:

waaa...rindu siapa tuuuu

chipsmore - seseorang...

korg tere.... senang je dpt deans list :P

wani - haha. takdelah sgt. rasanya engine or ITIS 2 2 ada peluang sama rata kan? in fact, korg pun rasanya dpt dean's list kot nti... :D

ade x yg x dean list mse practical?
@_@(muke scary dgn presentation practical nnt)

Rose - hmm, utk ITIS rasanya paling rendah pun dapat 3.5 budak2 engine pun lebih kurang je kot.

no worry, korg boleh buat punyalah.

daun hijau

daun hijau

ilustrasi pensil & cinta

Projek ini sudah lama aku rancang, tapi hingga saat ini baru diberikan sedikit kekuatan, ruang dan masa untuk benar-benar merealisasikannya.

Baru saja bermula, InsyaAllah sedikit demi sedikit projek ini akan aku usahakan dan sampai waktunya nanti, akan aku dedahkan secara umum matlamat dan hasil sebenar projek ini pada sahabat, kawan dan rakan-rakan bloggers.

Ianya projek yang ringkas, tapi amat sangat bermakna untuk kersani. Harap kalian sabar menunggu.

kira ulat

kroni ulat hijau

ulat hijau

tiga

tiga

rendam

rendam

sembang ulat


ShoutMix chat widget

pustaka ulat

FEEDJIT Live Traffic Feed