Ini first time tag dari Techic. Selalunya tag-tag gambar ni dari folder dalam komputer, jadi boleh tipu kalau nak. Tapi kali ni gambar mesti dari profile facebook. Jadi agak leceh kalau nak tipu pun. Gurau je Mum...

Hmm, gambar ini diambil waktu sedang makan di Sushi King di Ipoh Parade. Kalau waktu foundation dulu, aku fikir Sushi King itu restoran orang-orang Jepun yang datang ke Ipoh, bertahun-tahun selepas itu baru aku tahu orang Melayu pun makan di situ. Dulu, aku lalu je depan restoran itu tanpa sedikit pun curiosity untuk tahu apa menunya.

Sekarang, bila ramai member-member yang sudah mengajak masuk, aku pula yang jadi excited nak try sushi yang pelik-pelik. Untuk pengetahuan readers sekalian, di Ipoh ni shopping complexes yang ada hanyalah Ipoh Parade dan Jusco je. Yang lain, semua cinonet. Jadi kenangan waktu foundation banyak jugak terpahat di Ipoh Parade.

Tiba-tiba sebut pasal Sushi ni, anyone? Mum, jom, the treat's on me!

Chow~

4 ulat gigit daun hijau:

wahh...xnk treat me too ker?haha~


Sushi King Ipoh Parade plg terbaik service die.alamak,ckp psl sushi king trus terbayang2...oh tidakkk~

msHanum - jom!

:P

nice blog..........i like it

FLORA - thanks!

:D

daun hijau

daun hijau

ilustrasi pensil & cinta

Projek ini sudah lama aku rancang, tapi hingga saat ini baru diberikan sedikit kekuatan, ruang dan masa untuk benar-benar merealisasikannya.

Baru saja bermula, InsyaAllah sedikit demi sedikit projek ini akan aku usahakan dan sampai waktunya nanti, akan aku dedahkan secara umum matlamat dan hasil sebenar projek ini pada sahabat, kawan dan rakan-rakan bloggers.

Ianya projek yang ringkas, tapi amat sangat bermakna untuk kersani. Harap kalian sabar menunggu.

kira ulat

kroni ulat hijau

ulat hijau

tiga

tiga

rendam

rendam

sembang ulat


ShoutMix chat widget

pustaka ulat

FEEDJIT Live Traffic Feed