Ini video Tae Yeon bercuti dengan keluarga di Singapura 1 Jun lepas. Kepada yang belum maklum, Kim Tae Yeon atau Tae Yeon adalah leader grup So Nyeo Shi Dae atau selalunya Sone lebih senang memanggil mereka sebagai SNSD. Kamu boleh kenal dia dengan melihat imej-imej Gif disebelah kanan blog aku.

Aku harap peminat-peminat SNSD di Malaysia janganlah layan Tae Yeon begini kalaulah dia atau SNSD datang ke Malaysia.




Kamu boleh lihat pada 0.17 Tae Yeon meminta pada perakam video waktu itu untuk tidak merakam dia dan keluarganya. Siap cakap "Please....." kot! Bukan sombong atau berlagak, Tae Yeon secara rasmi di laman sesawangnya mengatakan dia tidak kisah dirakam dan gembira menghabiskan masa di Singapura. Cuma, dia kurang selesa apabila peminat-peminat SNSD turut merakam ahli keluarganya yang lain. Katanya, mereka adalah orang biasa dan tidak suka diberikan publisiti yang berlebihan.

Jauh sekali pemikiran Tae Yeon dengan artis Malaysia yang kalau boleh semua ahli keluarga mahu dijaja publisiti murahan. Setakat yang aku tahu di Malaysia, hanya Rosyam Nor yang berterus-terang tidak mahu keluarganya diseret sama dalam dunia popular. Two thumbs up untuk hero tua kita!

Aku makin kagum dengan Tae Yeon. Harap peminat-peminat Malaysia hormatilah dia dan lebih bertamadun dari peminat-peminat di Singapura. Itupun kalau Tae Yeon dan SNSD sudi datang ke sini.

p/s: ada yang kata Wonder Girls dan SNSD ini bermusuhan. hakikatnya, TaeYeon dan Sun Ye adalah rakan baik. dan mereka pun pernah bersekolah di sekolah yang sama. jangan tanya mana aku tahu.

4 ulat gigit daun hijau:

kekasih malaysia nak letak dimana????heheheheh

salam ziarah.
nampaknya kekasih yang datang ke singapore tu disayangi.

kekasih Malaysia mesti lebih dikasihi.

zetty edryana - kekasih di Malaysia letak dalam hati.


:)

BalqisShafiqa - sudah tentu. cuma dia berada agak jauh dari saya sekarang ini.

hee!

daun hijau

daun hijau

ilustrasi pensil & cinta

Projek ini sudah lama aku rancang, tapi hingga saat ini baru diberikan sedikit kekuatan, ruang dan masa untuk benar-benar merealisasikannya.

Baru saja bermula, InsyaAllah sedikit demi sedikit projek ini akan aku usahakan dan sampai waktunya nanti, akan aku dedahkan secara umum matlamat dan hasil sebenar projek ini pada sahabat, kawan dan rakan-rakan bloggers.

Ianya projek yang ringkas, tapi amat sangat bermakna untuk kersani. Harap kalian sabar menunggu.

kira ulat

ulat rajin

kroni ulat hijau

ulat hijau

tiga

tiga

rendam

rendam

sembang ulat


ShoutMix chat widget

pustaka ulat

FEEDJIT Live Traffic Feed