Brinchang. Pahang.


Lubuk Timah. Perak.




Sometimes, there are things better off left unexplained...


6 ulat gigit daun hijau:

uiks.siap dgn red scarf tu...hoho~

yg dpn tu mau tunjuk pe xde muscle pon..lalala~~

gamba 1 tu bley la anta as slm perantauan dekat utusan malaysia ry thn dpn..

jijie - aah. sejukkkkk!!! :D

imHepPie - hahaha! saja je tu. usaha kan tangga kejayaan...

SuRayA^i - hehe. insyaAllah tak kot. :P

haha,setuju! bkn lelaki la kalau tak minat bola.
mungkin lah, kalau dia tu metroseksual, jadi dia tak nk tgk bola smpai lewat mlm, takut ada eyebag bsok, hahaha! :)

Lilianna - ahaha! yeah, agreed. dapat panda eyes pun xpe, as long team yg disupport menang...

hehehe~ :P

daun hijau

daun hijau

ilustrasi pensil & cinta

Projek ini sudah lama aku rancang, tapi hingga saat ini baru diberikan sedikit kekuatan, ruang dan masa untuk benar-benar merealisasikannya.

Baru saja bermula, InsyaAllah sedikit demi sedikit projek ini akan aku usahakan dan sampai waktunya nanti, akan aku dedahkan secara umum matlamat dan hasil sebenar projek ini pada sahabat, kawan dan rakan-rakan bloggers.

Ianya projek yang ringkas, tapi amat sangat bermakna untuk kersani. Harap kalian sabar menunggu.

kira ulat

ulat rajin

kroni ulat hijau

ulat hijau

tiga

tiga

rendam

rendam

sembang ulat


ShoutMix chat widget

pustaka ulat

FEEDJIT Live Traffic Feed