( lelaki2 sejati yang ada bola dan minat bola! )



( perasaan menunggu gol di kala ketinggalan 0-2 amat meresahkan hati lelaki. hehehe!)


( wajah kelegaan bila 'hinaan' dan 'kutukan' member2 takkan kedengaran pabila Sang Biru menakluk Sang Merah 2-0. hehehe! )


Pelik sungguh aku bila ada lelaki yg tak minat bola. Aku tak faham. Sekalipun kau tak pernah main bola, atau tak tau pun bola dimainkan di seluruh pelusuk alam, tapi kalau kau lelaki dan kau kata kat tak minat boleh, aku cadangkan...


Sila bukak zip seluar dan check balik kot2 ehem ehem kau dah takde!


Kalau konfem takde pun, aku still salahkan kau sebab sebagai lelaki, secara hukum alam, teori atau praktikal sekalipun, kau wajib minat bola! Ahhhh, loser ah cakap dengan mat bunga tak minat bola!


Walaupun hakikatnya kau mungkin hanya kenal D. Bekam atau KERIStiano Ronaldo, tapi sekurang-kurangnya kau tau diorg main bola. Dan kau tak kata diorg ni abang gaban yg jual air buah naga kat pasar malam time ramadhan hari tuh! Patut bangga kalau kau kenal 2 player ni. At least.


Kepada lelaki yg tak minat bola, sebaik saja habes baca post ni, cari sebijik bola sepak dan tenung dari 12 malam sampai 4 pagi. Kalau tak minat jugak, celup bola tu dalam air masak, minum. Moga2, kau dapat rahmat utk minat bola. Aku doakan. Simpati aku dengan orang2 macam kau! Hahahaha!


Arsenal? Kami menang 6-2 jer... Hehehehe!


10 ulat gigit daun hijau:

pergh, terasa bila baca post ko nih. hahahaha, jk

i'm quite happy to say that although i'm not a big fan of any one club, n i don't follow football that regularly, if u wanna come talk to me about football at least i won't be totally blur about what ur saying XD

on another note, isn't david beckham SO last century? =p

no football no cry..yeah..

mmg sesuatu kegilaan neutral bagi seorang lelaki..sape yg tak trasa kegilaan tu mungkin jenis mat2 skem yg tak bersukan..lol

**jenguk2 blog..ngee

seb bek aku x minat bola..

kira aku pompuan sejati la kan??kan??

hanseong - hahaha!

and i'm pretty sure that ur not my target audience for this post. actually, my intention for those who said they hate football. and i know that ur not that type of guy.

ahaha! beckham? well, unfortunately there is no single player that can play the role of midfielders as to his par up until today...

epol - yeah!

dari penulisan anda, gua tau lu memang minat bola!

yosh!

imHepPie - well, if u wanna look at that way...

:D

walaupun saya macho..tapi saya xtaw la np sy x minat bola..ngeh ngeh ;)

chipsmore - sebab anda perempuan! hehehe.... :P

bola yg satu dok keje ramai ramai...hebat kah?? huakakaka..
larikkkkkkkk~

chipsmore - hahaha! sekurang-kurangnya pemain bola kejar bola tu dapat duit.

pompuan main bola jaring? buat lubang gol kecik2. buat la besar2. baru senang masuk...

wakakaka!! :P

daun hijau

daun hijau

ilustrasi pensil & cinta

Projek ini sudah lama aku rancang, tapi hingga saat ini baru diberikan sedikit kekuatan, ruang dan masa untuk benar-benar merealisasikannya.

Baru saja bermula, InsyaAllah sedikit demi sedikit projek ini akan aku usahakan dan sampai waktunya nanti, akan aku dedahkan secara umum matlamat dan hasil sebenar projek ini pada sahabat, kawan dan rakan-rakan bloggers.

Ianya projek yang ringkas, tapi amat sangat bermakna untuk kersani. Harap kalian sabar menunggu.

kira ulat

kroni ulat hijau

ulat hijau

tiga

tiga

rendam

rendam

sembang ulat


ShoutMix chat widget

pustaka ulat

FEEDJIT Live Traffic Feed