Okeyh, sudah banyak review pasal open house. Korang boleh baca di blog Suraya atau di blog Tirah. Aku tak reti buat link. Cari lah sendiri kat belah kanan blog aku nih.


Sekadar nak mengucapkan "Tahniah pada semua yang telah menjemput Roger Piederer ke rumah terbuka masing2. Bukan senang pemain tenis no 1 dunia macam aku nak datang beraya kat rumah terbuka korang. Hahaha!"


Baik, serius. Thanks banyak2 pada Izzul Wafi, Miss Rozana (gua tau dia tak baca blog gua, apa gua pedulik?) dan Dr. Wan. Semua hidangan Melayu yg dihidangkan memang gua tak pernah rasa. Sebab gua lama sgt kat U.K so jarang sekali jumpa kuih-muih melayu. Al maklumlah, orang putih mata biru, hijau tak reti buat kuih manis2.


Sekali sekala gua balik Malaysia macam ni lah gua dapat merasa nikmatnya makanan melayu. Dah naik muak dengan fish n chips kat Trafalgar Square nih.


Gua nak sambung buat FYP yg tinggal nak kena buat 'abstract' dengan 'findings' jer lagi. Asalnya gua malas nak 'tipu' buat result dummy, tapi nampaknya semua rakan2 seperjuangan gua main result dummy. Tak yah pikir, alang2 semua nak cilok lecturer dengan result tipu, gua pun nak main taktik kotor camtu gak. Tapi kira okey lah, setakat ni for research gua, gua dah ada lebih dari 30 responden. Logik la kan? Ke korg pikir tindakan gua kurang asam???


Sebelum gua naik flight ke Heathrow, gua ada satu teka teki raya utk korang.


Klue: Ada 4 perkataan. "Lembu", "Makan", "Rumput", "Taik"

Objektif: Susun 4 perkataan tu biar jadi ayat yg bermakna dan logik. Nak tukar kedudukan perkataan boleh, tapi TAK BOLEH tambah atau kurangkan walau satu perkataan pun.


Amacam? Gua kasi pecah kepala hotak lu orang pikir gua punya kuiz, haaa, Hambek sbijik!!!


Chiow! Peace to the world. Takmau gaduh2.


3 ulat gigit daun hijau:

Roger Piederer tu spe?

roger federrer la kannn...

haha. hi firdaus. :P

Suraya - hahahaha! tanya keane. :P

wani gaga @ lady gaga ke??? - hi wanie. hahahaha...

yeah, u got it right there...

:D

daun hijau

daun hijau

ilustrasi pensil & cinta

Projek ini sudah lama aku rancang, tapi hingga saat ini baru diberikan sedikit kekuatan, ruang dan masa untuk benar-benar merealisasikannya.

Baru saja bermula, InsyaAllah sedikit demi sedikit projek ini akan aku usahakan dan sampai waktunya nanti, akan aku dedahkan secara umum matlamat dan hasil sebenar projek ini pada sahabat, kawan dan rakan-rakan bloggers.

Ianya projek yang ringkas, tapi amat sangat bermakna untuk kersani. Harap kalian sabar menunggu.

kira ulat

kroni ulat hijau

ulat hijau

tiga

tiga

rendam

rendam

sembang ulat


ShoutMix chat widget

pustaka ulat

FEEDJIT Live Traffic Feed