Hanya bermain dengan gambar dan huruf. Harap dia suka.


10 ulat gigit daun hijau:

siapakah itu????

ni kaki orang ke??? :D

dia mesti suka

huhu
mcm knl je
haha

dating!! haha

imHepPie - maaf. tak dapat bagi jawapan detail.

seseorang. :D

cik EPAL - aah. kaki orang. bukan orang bunian ke, apa ke, tapi orang manusia biasa.....

hehehe!

;)

Sharif John - harap2 lah bro...

admiral hafiz - yeke? kenal macam mana tu? kenal sikit2 ke kenal banyak2???

hehe!

:P

wani - bukanlah.....

hahahaha!

:P

daun hijau

daun hijau

ilustrasi pensil & cinta

Projek ini sudah lama aku rancang, tapi hingga saat ini baru diberikan sedikit kekuatan, ruang dan masa untuk benar-benar merealisasikannya.

Baru saja bermula, InsyaAllah sedikit demi sedikit projek ini akan aku usahakan dan sampai waktunya nanti, akan aku dedahkan secara umum matlamat dan hasil sebenar projek ini pada sahabat, kawan dan rakan-rakan bloggers.

Ianya projek yang ringkas, tapi amat sangat bermakna untuk kersani. Harap kalian sabar menunggu.

kira ulat

ulat rajin

kroni ulat hijau

ulat hijau

tiga

tiga

rendam

rendam

sembang ulat


ShoutMix chat widget

pustaka ulat

FEEDJIT Live Traffic Feed