Wah wah wah! Mentang2 gua lama tak hapdate blog gua, nampaknya ada saja anasir2 yg cuba menikam beta dari belakang yer??Hahaha!

Oit! Oit! Apa ni farhah?? Attack beta kat blog?? Hahaha! Kejam tak kejam dia, korg tgk sendiri!



Lelaki kesepian??? Perghhh!!! Pedas!!! Membakar hangit jiwa raga gua!!!

Nak baca detail? Picit sini!

Wuarghhhh!!! Aku gigit tulang sum sum ko kang!!! 

Aku bukan kesepian la oi. Aku tak suka crita kisah lentok kat sini. Itu saje. Hehe! Farhah, kau tggu saja pembalasan dari aku!!!


9 ulat gigit daun hijau:

bweekkkk!=p=p

siap kau!
hahahaha!!
aku masih menyimpan gambar2 lama ko dgn ehem ehem yaa!!!
jangan kamoo lupa itu!
:P

erkkk..allaaa~!...hukhuk...lariiii!!!

Haha! Long live singles!!!

ok ok xyah mkn peah..
wat tag aku nih..[here here!]

Farhah - mana mau lariii??

AlexAlabasta - yeeehaaaa!!

Suraya - baik! :)

larii ar...lariiiii!hahhahahah

yeahh!
dah jumpa gambar sulit ko!
hehe..
:P

hhahahah!sulit LAH sangat!~hahahhahaha

daun hijau

daun hijau

ilustrasi pensil & cinta

Projek ini sudah lama aku rancang, tapi hingga saat ini baru diberikan sedikit kekuatan, ruang dan masa untuk benar-benar merealisasikannya.

Baru saja bermula, InsyaAllah sedikit demi sedikit projek ini akan aku usahakan dan sampai waktunya nanti, akan aku dedahkan secara umum matlamat dan hasil sebenar projek ini pada sahabat, kawan dan rakan-rakan bloggers.

Ianya projek yang ringkas, tapi amat sangat bermakna untuk kersani. Harap kalian sabar menunggu.

kira ulat

ulat rajin

kroni ulat hijau

ulat hijau

tiga

tiga

rendam

rendam

sembang ulat


ShoutMix chat widget

pustaka ulat

FEEDJIT Live Traffic Feed