Aku sedang belajar. Tak sangat. Tapi buka file PDF banyak-banyak dan konon buat klik-klik di folder akademik, itu kira belajarlah kan?

Tak, kali ni aku tak membebel. Cuma sambil melayan nota-nota ini aku sedang mendengar lagu Mizz Nina feat. Colby O Donnis. Aku tak dengar dengan detail pun, tapi apa yang aku dapat agak lagu ini tentang betapa si lelaki/perempuan ini sedang menceritakan betapa dia menyintai perempuan/lelaki ini kerana kecantikan bentuk badannya, suaranya.

Tiba-tiba saja aku menjadi sensitif (?). Hmm, betullah baru aku perasan hampir semua lagu orang putih menceritakan kecantikan kerana bentuk badan, bentuk mata, suara, keseksian dan bentuk--bentuk fizikal, yang mana harus ditunjuk. Betul? Ke tak betul?

Entahlah, semakin hari jauh berjalan aku merasakan bentuk fizikal ini hanya sedap dipandang. Yang mana sempat ditengoklah. Mungkin juga aku memuji, atau aku gelakkan tapi jauh dalam sudut hati bukan itu sebenarnya yang dicari. Susahlah nak cerita bila dikatakan faktor penting, tapi bukan satu-satunya. Semacam bagus jika ada, tapi jika tak ada pun tak apa.

Ah, akhirnya aku membebel juga. Tapi sekarang ini rasanya ramai yang akan kata, "Ah, di blog bolehlah sembang..." Memanglah, di mana-mana pun boleh sebenarnya. Tapi ada sesiapa ada kebolehan baca hati orang lain ke? Kalau ada, aku nak minta tolong. Siapa kata kita tak mampu menipu diri sendiri? Hati boleh.

p/s: kamu bangga jadikan gadis kelab gf kamu? aku bangga generasi aku takkan ada yang akan ke kelab. dunia kita jauh berbeza 'kawan'. Lagipun, sampai mana....


4 ulat gigit daun hijau:

keseronokan ada batas.
yang akan menangis tak sudah
Gadis kelab
Lelaki mata keranjang.

saya seronok dijadikan tak punya apa2.jd tak lah rasa nak tunjuk2
:D

pergh...gambar tu menarik perhatian aku!

pipiMuncet - tak punya apa-apa?

hati yang baik, mungkin...

Dandelinoid - haha! tunggulah sampai aku ada dslr sendiri....

=)

daun hijau

daun hijau

ilustrasi pensil & cinta

Projek ini sudah lama aku rancang, tapi hingga saat ini baru diberikan sedikit kekuatan, ruang dan masa untuk benar-benar merealisasikannya.

Baru saja bermula, InsyaAllah sedikit demi sedikit projek ini akan aku usahakan dan sampai waktunya nanti, akan aku dedahkan secara umum matlamat dan hasil sebenar projek ini pada sahabat, kawan dan rakan-rakan bloggers.

Ianya projek yang ringkas, tapi amat sangat bermakna untuk kersani. Harap kalian sabar menunggu.

kira ulat

ulat rajin

kroni ulat hijau

ulat hijau

tiga

tiga

rendam

rendam

sembang ulat


ShoutMix chat widget

pustaka ulat

FEEDJIT Live Traffic Feed