Ada siapa-siapa di sini yang biasa buat handstand? Ada? Bagus! Nampaknya kita punya minat yang sama. Semalam sedang aku kebosanan yang melampau-lampau, jadi aku rasa lebih baik aku gunakan masa yang ada untuk menajamkan skill handstand aku. Bukan apa, handstand bagus untuk melancarkan perjalanan darah kan?

Jadi, memikirkan agak leceh untuk mencari tilam yang lembut maka aku membuat keputusan yang sedikit drastik untuk cuba buat handstand di atas lantai simen di bilik sahaja. Selalunya, cubaan pertama memanglah penuh dugaan, tapi itu biasalah. Mana ada benda senang dalam dunia ini.

Cubaan pertama, gagal!

Cubaan kedua, yesssss, berjaya!!

Cubaan ketiga, yessssssss, dapat 'berdiri' terbalik dekat 30 saat!!

Cubaan keempat.... BEDEBUK!! BAMMM!!!


(dan, ini 'habuan'nya.... tahniah!!)

Memang lancar perjalanan darah aku lepas tu. Nasib baik tak berjahit. Tapi adik-adik, "Don't try this on the floor. Be wise, and not so much of a jackass."

Chow!

p/s: aku nak try buat 'flare' pula lepas ni!


10 ulat gigit daun hijau:

kalau masa kecik2 mak akan kata...budak nakal memang begitu

Lan Bingka - hehe. budak lelaki kalau tak sakit, bukan budak lelaki namanya.

bukan begitu?

tue la...xde penyakit cari pnyakit....

bro, nk break roger.. haha

haha..sian..tu memang betul-betul tak ada kerja..

salam ziarah.
masa saya kecil dulu dalam umur 4 tahun, selalu cakap dengan ayah nak jadi gymnas.

tapi tak pernah berani nak buat latihan.

zetty edryana - kan? sedap juga skali skala.

hehe!

Khairil Hafizi - on! nanti kita buat double flare!

weeehoooo!!!

iyllienaz - haha! belajar dari pengalaman.

orang lain dan diri sendiri.

:)

BalqisShafiqa - tinggi cita-cita.

cuma jangan berlatih gimnastik atas simen macam saya sudahlah.

:)

hee!

daun hijau

daun hijau

ilustrasi pensil & cinta

Projek ini sudah lama aku rancang, tapi hingga saat ini baru diberikan sedikit kekuatan, ruang dan masa untuk benar-benar merealisasikannya.

Baru saja bermula, InsyaAllah sedikit demi sedikit projek ini akan aku usahakan dan sampai waktunya nanti, akan aku dedahkan secara umum matlamat dan hasil sebenar projek ini pada sahabat, kawan dan rakan-rakan bloggers.

Ianya projek yang ringkas, tapi amat sangat bermakna untuk kersani. Harap kalian sabar menunggu.

kira ulat

ulat rajin

kroni ulat hijau

ulat hijau

tiga

tiga

rendam

rendam

sembang ulat


ShoutMix chat widget

pustaka ulat

FEEDJIT Live Traffic Feed