Ia semakin hampir...


(aku rasa makin dekat, hakikatnya ia makin jauh...)

Tarikh?


Apa ada pada tarikh? Ia datang sekali, lepas 23 jam 59 minit, ia akan jadi satu tarikh lain.
Tapi dalam hidup ni, kenangan yg telah tercipta selama lebih 4 tahun bukan boleh hilang dalam tempoh masa itu. Bukan bisa hilang dengan menelan perit.



Banyak benar yg terukir. Dan sudah terlalu banyak pula istilah dan perkataan yg bermula dgn perkataan ‘first’ yg tercipta pada tarikh itu, 6 tahun yg lalu.



‘Fist glance’… SMACH, 2003.

‘First date’… KB, 2004.

‘First touch’… KB, 2005.

‘First kiss’… Persisiran Air PCB, 2006.

‘First love’… Till today.



.....

‘First betrayal’… UTP, February 2007.


Namun begitu, ia masih satu tarikh yg istimewa utk aku.
Masih tersimpan kemas di lubuk jiwa.


Walau aku bukan superhero…


12 Mei 1989...


Dia~

2 ulat gigit daun hijau:

lek r bro...downtime will just make you growing stronger..."night is the darkest before dawn"...chill la bai...ade hikmahnye....

yeah, hope to do something good on that day.

rasa macam nk lupa terus, tapi dah 4 tahun pun still terlekat lagi kat minda...

daun hijau

daun hijau

ilustrasi pensil & cinta

Projek ini sudah lama aku rancang, tapi hingga saat ini baru diberikan sedikit kekuatan, ruang dan masa untuk benar-benar merealisasikannya.

Baru saja bermula, InsyaAllah sedikit demi sedikit projek ini akan aku usahakan dan sampai waktunya nanti, akan aku dedahkan secara umum matlamat dan hasil sebenar projek ini pada sahabat, kawan dan rakan-rakan bloggers.

Ianya projek yang ringkas, tapi amat sangat bermakna untuk kersani. Harap kalian sabar menunggu.

kira ulat

kroni ulat hijau

ulat hijau

tiga

tiga

rendam

rendam

sembang ulat


ShoutMix chat widget

pustaka ulat

FEEDJIT Live Traffic Feed