(alahai torrent ku sayang, bilala hang nk berubah dr speed siput cacat ni???)


Apa yg aku nti?? 

Hari ni sehari suntuk aku menjadi penunggu setia torrent utk mendownload series kegemaran aku...

Haremm!! Semalam ak boleh dpt 15kbps to 20kbps. Tapi hari ni mutu persembahan torrent sgtlah hambar sampai dua tiga kali aku tertidow ngan bermimpikan series2 chuck telah aku tonton...

Padahal cuba korg tgk speed limit highway torrent kat atas...

Hampeh hampeh! Aku hanya mendapat kurg dr 10kbps... Chilake!
Mana pegi nodes, seeds ngan peers yg otai2 smalam???

Arrghhhhh!!! 

Aku merindu DC++ kampus tronoh. Aku merindu kelajuan LAN speed download hingga 10Mbps. 

Aku rinduuuuuuu.......

Aku rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu................





1 ulat gigit daun hijau:

Well, what can I say? DC++ itu nikmat dunia yang terbest boleh dinikmati mana-mana mahasiswa UTP, tak gitu?

daun hijau

daun hijau

ilustrasi pensil & cinta

Projek ini sudah lama aku rancang, tapi hingga saat ini baru diberikan sedikit kekuatan, ruang dan masa untuk benar-benar merealisasikannya.

Baru saja bermula, InsyaAllah sedikit demi sedikit projek ini akan aku usahakan dan sampai waktunya nanti, akan aku dedahkan secara umum matlamat dan hasil sebenar projek ini pada sahabat, kawan dan rakan-rakan bloggers.

Ianya projek yang ringkas, tapi amat sangat bermakna untuk kersani. Harap kalian sabar menunggu.

kira ulat

kroni ulat hijau

ulat hijau

tiga

tiga

rendam

rendam

sembang ulat


ShoutMix chat widget

pustaka ulat

FEEDJIT Live Traffic Feed